2011. március 22., kedd

First


Sziasztok!
Megszületett immár az én blogom is! :) Minden ami a sminkelésről, arcápolásról szól, továbbá némi ruha haul is lesz sztem... De még naon gyerekcipőben jár nálam ez a dolog, úgyhogy a saját gondolataim és ötleteim fogom leírni.
Kezdésként például a mai sminkem,ami a leges-leg alapabb,csak mégis,hogy ne ijedjenek meg tőlem az utcán :)
Ez nem áll másból,mint feketével kihúzott szemekből és hozzá fekete szempillaspirál,plussz némi rózsaszínes szájfény.
Ma mellőztem az alapozó használatát,ugyanis pihentetem a bőröm,így is "érzi a tavaszt" és "rügyezek,mint a fák"..:) Szóval semmi alapozó,csak kevés hidratáló krém.
Általában Rossmannban vásárolt cuccaim vannak,de már van néhány minden nap használt holmim az ELF.-től is.
A bőröm vegyes típusú sztem, bár száraznak csak akkor mondanám,ha felteszem az alapozót...akkor kenhetek akármennyi hidratálót magamra, egy idő után egyes pontokon,mintha hámlana a bőröm... mióta használok primert is,azóta jobb a helyzet. Úgy szoktam,hogy megmosom az arcom arclemosóval, majd tonizálom és végül hidratálom. Miután beszívódott a hidratáló, felkenem a primert és rá az alapozót. Korrektort ritkán használok,mert az alapozóm viszonylag jól fed,de ha mégis szükségét érzem,akkor az alapozás után, az alapozó által kevésbé fedett pontokra teszek belőle.Ezután,ha szükséges,púderrel fixálom,mattítom. Mind az alapozót,mind a korrektort kézzel szeretem felvinni,mert ecsettel az alapozó nekem csíkos marad és a korrektort is jobban el tudom dolgozni kézzel,mint ecsettel.
Elsőre talán ennyi elég,a későbbiekben képeket is igyexem mellékelni!
Köszi,hogy elolvastad! További szép napot! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése