2011. március 22., kedd

Tipp


Egy spórolós tipp:
Ha arcradírra van szükséged,egy nagyon egyszerű,házi módszerem van rá.
Keverj az arclemosódba kristálycukrot és arcradír helyett ezt masszírozd be a bőrödbe,így eltávolíthatod az elhalt hámsejteket! Minél több a cukor az arclemosódban,annál durvábbak lesznek a szemcsék,így erősebben radíroznak. Érzékenyebb bőrűek szerintem kevesebb cukrot tegyenek bele.
Jó "kíséletezgetést"! :)
U.I.: nem szoktam az egész lemosót összekeverni a cukorral,csak éppen amennyit használni szeretnék...tehát nyomok egy kis lemosót a tenyerembe először cukor nélkül mosom meg vele az arcom,majd leöblítem és újabb adagot teszek a tenyeremre,amibe már szórok több-kevesebb cukrot és ezt enyhén belemasszírozom a bőrömbe. Ezután melegvízzel leöblítem és kész. :)

4 megjegyzés:

  1. Szia Mesi! Nekem is van egy trükköm: negyed élesztő+1 kávéskanál tejföl.
    Az élesztő tele van olyan gombával, ami nagyon jó hatással van a bőröcskédre, a tejföl pedig tuti hidratáló. Összekevered-ami elég macerás- és a kész krémet felkened az arcodra, nyakadra, dekoltázsra. Megvárod amíg rászárad, kb 30 perc, aztán ledörzsölöd. Közben kéretik nem mosolyogni, mert repedezni kezd és viszketni fogsz :)
    Heti 1 alkalom, és bébipopó lesz az arcod. Ami nem egyenlő azzal, hogy seggfej vagy :)

    Puszi: Szivike

    VálaszTörlés
  2. Kösszcsi Szivike!
    Kipróbálom hétvégén! :) Bébipopófészem lesz :D
    <3 Pusziii :)

    VálaszTörlés
  3. szia!
    most nézem h kiraktál oldalsávba, nagyon kedves tőled, amint hazaérek én is beraklak. :) köszönöm szépen! :)

    VálaszTörlés
  4. Szia Sziszi!
    Nekem nagyon tetszett a blogod,ezért is raktam ki! :) Köszönöm,ha Te is kiraksz! :)
    Ma lesznek még fejlemények az oldalon...:)

    VálaszTörlés