2011. május 21., szombat

Egy kis haul :)

Pár hónapja betévedtem egy közeli kínaiba,ahol belebotlottam egy pont nekem való táskába! :D Ez annyira én vagyok ez a táska,hogy nem bírtam otthagyni,pláne nem ennyi pénzért! :)))
Beugrottam még a Goods Market nevű 100Ft-os boltocskába is,ha már útba esett...na meg holnap fodrász és vettem hullámcsatot a frizurámhoz.... De nem ám akármilyet! :) A tavasz szele megcsapott engem is,a színek szerelmese lettem! Így a hullámcsatok sem egyszerű feketét,hanem kék és lila színűék, sőt TÜRKIZ!! :)
Mániám most ez a szín,a szokásos pink és magenta szín mellett! :) Meg is láttam egy szemceruzát,rózsaszínűt,és akárhogy küzdöttem a démonjaimmal, csak bele került a kosárba...természetesen egyedül félt volna a drága,így párjaként csatlakozott egy kék színű is! :) De ennyi pénzért bűn lett volna otthagyni őket! :)
Ja! A táska mellé anyu (miért is ne,ha én nem,akkor ő) kiszúrt egy, a táskához illő színű hajráfot is! :))
Hiába, Anyu nagyon jól ismer! :)))
Jöjjenek hát a képek! :) 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése