2011. május 22., vasárnap

Napi Smink :)

Sziasztok!
Tudom,ritkán jelentkezem mostanság,ezer-millió bocsánat érte! De mostanában időm lenne,csak pénzem nincs vásárolgatni új dolgokat...:(
Londonban drága az élet,pláne munka nélkül....
Na,de a napi sminkről szól ez a poszt,nem a gondjaimról :)
Ez a make up az egyik kedvencem. Egyszerű,mégis mutatós. Egyfajta füstös szem, Mesy módra! :)
Első lépésként kihúztam a szemem, az ELF cream eyeliner-ével, majd hogy késleltessem a festék felkenődését a szemhéjam mozgó részére, általában használok egy világos színű szemhéjpúdert is. Ez esetben, ennél kicsit tovább mentem és egy kissé füstös-macskás szemet kreáltam végül. :)
Szóval, második lépésként először az ELF ...... palettájából a zöldes árnyalatút használtam, 2-3 rétegben, majd egy réteg ezüstös árnyalat ugyanebből a palettából, végül a füstös-macskás hatás érdekében a szem külső részére a lilát használtam, kissé V alakban felkenve. 
Majd spirálozás 2 rétegben,amit úgy szoktam,hogy először a csak a felső pillák végét festem ki,majd az alsó pillákat,és végül a felső pillákat teljes egészében kispirálozom. :)
Jelenleg az ESSENCE Multi Action spirálja a kedvencem,kellően dúsít is és hosszít is! :)
Ennyit mára,most lássuk a képeket! :)


 Föntről lefelé amiket használtam ehhez a sminkhez:
  1. ELF Cream Eyeliner- fekete
  2. ESSENCE Multi Action szempillaspirál- fekete
  3. Da Vinci lip brush  /amit én szemkihúzásra használok a Cream Eyelinerrel :) /
  4. ESSENCE szemhéjecset / lila a szőre,és tök pufis :) imádom /
  5. ELF szemhéjpúder / felül a középső a zöldes,amit használtam+ a lila, alul pedig a bal szélső ezüstöset /
    Egyébként jobb felső fehérben is ugyanúgy vannak csillámok,mint a 2 alul látható szürke,illetve fekete árnyalatokban! Felkenve azonban inkább csak a szürkében és a fehérbe látszanak a csillámok,a feketében már nem annyira.


Ja! A számon egy noname szájfényt használtam,rózsaszínes és ebben is vannak csillámok. :)
Plussz,kicsit,mintha mentolos lenne,nyáron tök jól hűsít és mikor felkenem 2x akkorának érzem az ajkaimat! :)
Biztos van vmi "push up" hatása,vagy csak simán mentolos...Nem tudom...:) De meg van már legalább 2éve és ha kifogy, nemtom mivel helyettesítem majd! :(
További szép napot mára mindenkinek,hamarosan jelentkezem újra!
Addig is várom a kommenteket! :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése