2011. június 24., péntek

Töredezős körömlakk

Sziasztok!
Már régóta fentem a fogam egy ilyen lakkra, hát most végre megengedhettem magamnak,hogy vegyek egyet!
Több Youtube gurunál láttam már és nagyon megtetszett.
Szinte mindenki a feketét próbálta ki és ajánlgatta,hát én gondoltam kipróbálom a rózsaszínt,mert egyrészt egyik kedvenc színem,másrészt van egy cuki babakék lakkom,gondoltam azon jól mutatna a rózsaszín! :)
És igazam lett! :) Legalábbis nekem tetszik az eredmény! :) De gyanús,hogy a feketét is meg fogom venni,talán már holnap....vagy ha ezt már le kell mosnom.... :) Egyébként az az érdekes,hogy nagyon hamar kezd száradni és azzal együtt "töredezni" a lakk a körmödön,illetve csak a másik lakkon...Ha simán, a lakkozatlan körmödre kened fel,nem töredezik szét,valamint a műköröm zselén sem, így valószínűleg a porcelánon sem...hacsak körömlakkal át vannak kenve....
A lakk Barry M márkájú, még más,esetleg olcsóbb márkában nem találtam ilyen effekt lakkot.
Kapható rózsaszín,fekete,fehér és babakék színekben (legalábbis itt Londonban igen) , 4GBP-be kerül,ez átszámítva kb 1000-1200FT, nem tudom, otthon mennyiért árulják a drogériák....
Ti próbáltátok már valamelyik színt? Melyik tetszett a legjobban? 
Szép napot Nektek!  :)

 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése